2017. nov 06.

Neked mitől jó egy munkahely?

írta: Bankosmami
Neked mitől jó egy munkahely?

 

Nekem attól, hogy nem akarok felmondani, nem nézegetem napi szinten az álláskereső portálokat, hogy fontos a véleményem. Ha beteg a gyermekem vagy esetleg én, ez nem jelent problémát. Van karrierutam, és van lehetőségem otthonról, vagy projekt alapon dolgozni. A vezetőm rendszeresen ad visszajelzést a teljesítményemről, és azt sem felejti el megkérdezni, hogy vagyok, illetve, hogy hogy van a család. Tudom, ez már szinte nem e világi.

Nagy elvárás ez egy munkáltatótól a mai világban? Nekem ennyitől már meglenne a munkavállalói élményem, csak úgy áradna bennem a CSÍ és a FLOW. Eszem ágában sem lenne elhagyni azt a bizonyos hajót, mert tovább szeretnék evickélni a tengeren a naplemente felé, hogy aztán együtt tudjuk élvezni a jól megérdemelt csapatépítőn a pihenést és a masszázst. Hát ez az én álmom.

Tudjátok, hogy mi a vicces? Léteznek ilyen munkahelyek, és szerencsére nem kell értük külföldre menni, mert itt vannak a közelünkben. Az AON HEWITT idén is megtalálta őket, ahogy teszi ezt minden évben, idén 17. alkalommal. Volt szerencsém végig nézni az Év Legjobb Munkahelye díjátadó gálát, és nagy öröm volt látni, az olykor könnyekig meghatódott vezetőket, akiknek teljesen természetes volt, hogy ezt a sikert a munkavállalóiknak kell megköszönni. A legtöbben úgy nyilatkoztak beszédükben, hogy ők inkább egy nagy család, vagy inkább barátok, mint csupán kollégák..

Miben mások ők? Ne gondoljátok, hogy  nem hibáztak, nem lőttek mellé, nem buktak el. Dehogynem! És ezt most el is mondják nekünk. Gyertek és tanuljatok mások hibáiból, hallgassátok meg, hogy a Legjobb Munkahelyek hogyan tudtak a kudarcokból új erőre kapni, és ekkora sikereket elérni..

Hol és mikor?

2017.11.09-én a Best Employers Failure Lab rendezvényen.

Ne feledd: a rendezvény regisztrációhoz kötött! Én ott leszek!

23004776_10210802023949200_4315066830723727393_o.jpg

 

Szólj hozzá