2017. júl 24.

Váltani szeretnék,de hogyan?

írta: Bankosmami
Váltani szeretnék,de hogyan?

A hétvégén volt időm átgondolni, hogy mi minden történt velem és rájöttem arra,hogy nem szeretem,azt az embert,akivé a jelenlegi munkámtól váltam.

Nincs ezzel semmi gond,legalábbis itthon,mivel gyakorlatilag az emberek 70%-a utálja a munkáját,vagy ha nem azt,akkor a kollégáit vagy a főnökét.

A végeredmény szempontjából teljesen mindegy,ő onnan el fog menni,a kérdés csak az hogy mikor.

Szóval komoly elhatározásra jutottam...

Váltani akarok!

Ami azért nagyon nagy lépés tőlem,mert foggal-körömmel ragaszkodtam mindig is a szakmámhoz,hiszen jó vagyok benne,már elértem azt a szintet,hogy inkább oktatnom kéne,mint csinálnom,lévén hogy az égvilágon semmi kihívást nem jelent nekem.

Unatkozom,unom az örökös szélmalom harcot,ráadásul mióta komolyabban irogatom a kis történeteimet,és kapcsolatban állok különböző HR oldalakkal,egyre többet kutatok  a témában,egyre inkább azon vagyok,hogyan lehetne ezt az egészet megváltoztatni,mert valami nagyon nem jó....

Szóval úgy döntöttem,hogy én is ott akarok lenni,én is változtatni szeretnék,nem csak írni róla,vagy adott esetben csak álmodozni róla....

Eldöntöttem...

Ennyi.

HR-es leszek,azon belül is toborzó,nagyon szeretnék interjúztatni,kiválasztani,beszélgetni,fölmérni,ki az aki velem szemben ül,és nem elengedni a kezét,miután felvettem,utánkövetni,hogy érzi magát az új helyén,kell-e neki mentor...stb.

Ki kell lépnem a komfort zónámból,kockáztatnom kell,pedig gyerekeim vannak.

De nekem is csak ez az egy életem van.

Akkor miért ne lehetne a hobbim a munkám?

Na ez tök jó,hogy ez így bennem összeállt,de hogyan tovább?

Ilyen irányú végzettségem nincs,hiszen jelenleg is suliba járok,honnan tudhatnám meg mi kellene ahhoz,hogy én is azok közé tartozzam,akik változtatni szeretnének.

Hmm???

Valaki??

Kaptam tanácsot,hogy keressek meg különböző karrier tanácsadókat,életút tanácsadókat...stb.

Megnéztem pár felnőtt képzést,min. 4-500 ezer forint az oktatás.

És nem kapsz mást csak egy tanúsítványt.

És akkor még nem is biztos hogy felvesznek,hiszen nincs belőle diplomám.

Hmm...

Hát nem tudom...

Ez lenne a megoldás?

Remélem hamarosan csoda történik és kapok egy jó ajánlatot.

A képzettség hiányát helyettesítem a lelkesedésemmel,a hobimmal.

Azt a papírt meg majd megszerzem útközben.

11_1.jpg

 



Olvass tovább: http://bank-elet-a-pult-masik-oldalan.webnode.hu/news/valtani-szeretnek-de-hogyan/

Szólj hozzá