2017. jún 23.

Miniszoknya,tűsarok

írta: Bankosmami
Miniszoknya,tűsarok

Mint ahogy azt már korábban is említettem,nem vagyok kifejezetten vékony,sőt ha az igazat akarjátok hallani,gyakorlatilag szépen fogalmazva is molett vagyok...és kicsi is ráadásul...viszont cuki. :)

Na már most, nem ez az első munkahelyem,ahol bizony hátrányos megkülönböztetésben részesülök,a külsőm miatt.

Jó azért nem vagyok egy bányarém,de tény,hogy nem tehetem meg hogy szoknyát vegyek fel és tűsarkút.

Már pedig ez sajnos nagyon nagy hátrány az én szakmámban.

Több szempontból is.

Először a férfi kollégák esetében látom,hogy ha bizony én flangálnék miniruciban,akkor nem kellene annyit küzdenem egy kis segítségért,megértésért,vagy csak simán nézzen emberszámba.

Másod sorban pedig,az ügyfelek is szívesebben ülnek le egy dekoratív hölgyhöz,aki ráadásul elég komolyan ki is használja ezt, mint értékesítési kiindulási pontot.

Bizony,hölgyeim,én meg vagyok döbbenve...

Jönnek a pasik és szó szerint folyik a nyáluk...

Boáááá

De szerencsére,számtalan olyan férfi kollégával hozott össze a sors,akik elfogadtak,tiszteltek,szerettek,még ha nem is hordok minit,és nem teszem tönkre a létező összes csontot,porcot és izületet a testemben a tűsarkúval.

És ami a hihetetlen,hogy igen,ezek azok a hölgyek,akiknek se kutyájuk,se macskájuk,iszonyatosan depisek,mert és most az ő szájukból idézek "nem kellek a kutyának se"...

Valami nagyon elromlott ebben a világban...

Ahol a nem csinibabák azért szenvednek,mert nem csinibabák...

A csinibabák meg azért szenvednek,mert azok...

Hol itt az igazság???

Bezzeg a pasik....

Na az ő fejükbe belelátni,az volna a csoda...de tudjátok mit nem is akarok...

Szerencsére vannak kivételek,de a legtöbb olyan sekélyes,mint a Balcsi rosszabb napokon...

Nekem mint nőnek,sosem jutott eszembe,hogy csak azért legyek egy férfi kollégámmal kevésbé kedves,vagy segítőkész,mert nincs 18 kocka a hasán,vagy mert olyan a válla mint egy gyíknak...

Ellenben ők???

Az nem zavar,kedves kolléga úr,hogy pocakos vagy és kopaszodsz???

De te azért lenézel engem,mert nem vagyok egy egy egy egy.......akárki aki jól néz ki...na...

Anno volt egy imádnivaló férfi kollégám,aki nincs mit szépíteni,immmádja a nőket....de mindegyiket...:)

Pedig apuka testalkat és kopasz is ráadásul,hihetetlen humora van....és tudjátok ,mit?

Immádják a nők...de tényleg.

Ő mondott egy nagy igazságot,az ilyen tipusú nőkről....Olyan mint a zsiráf...szép...szép... de otthonra nem kéne. :)

Régi,de örök mondás azt hiszem.

Na ott akkoriban is volt köztünk egy igen dekoratív kollegina,aki szuper cuki volt meg kedves (legalább az,a mostaniról még ezt se tudom elmondani),ellenben szegény rém buta volt és abszolute semmi köze nem volt a szakmához.

Nem jöttek a számai sem,és egy idő után már nem is próbálkozott...

Szerintetek érdekelet valakit???

Nem.

És miért?

Igen,mert férfi volt a főnök...:)

Ellenben én,mindenért be lettem hívatva,még azért is ha nem mosolyogtam mint a tejbetök..

Pedig én nem mosolyogtam,hanem röhögtem,de nem kicsit és igen rajtad!!! Ha esetleg olvasnád....

Szóval mint annyiszor, most is kijelenthetjük hogy a történelem ismétli önmagát...

Most is van köztünk egy magányos,depis,megközelíthetetlen jégkirálynő csinibaba...

Akivel annyira mézes-mázosak a tisztelt férfi kollégák,hogy az ember zsebében kinyílik a bicska.

Akinek azzal megy el minden szabad ideje,2 ügyfél között,hogy a pasikat nézegeti a neten...

Eszméletlen...

De azért azt szeretném leszögezni,hogy nem a nő társaimmal van bajom,akik szépek és csinosak!

Sőt,egyenesen utálom azokat a "pozitív gondolatokat",amik azt sugallják,hogy kövérnek lenni jó,és ne is foglalkozz vele,csak az a fontos,hogy te boldog légy....

Nem!!!

A túlsúly,nem vicc,az egy betegség,amit sajnos le kellene küzdeni,mert rengeteg baj forrása...Tudom,de szeretem a csokit.

:)

Na mondom én,ellenvetés kezelés: *5

:)

Nem kell nekem értékesítési tréning,megy ez nekem saját magammal szemben is.

:)

 

 

 

 

 

Szólj hozzá